Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Calinan, Filipijnen van Evelien Bongers - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Calinan, Filipijnen van Evelien Bongers - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Blijf op de hoogte en volg Evelien

07 Februari 2014 | Filipijnen, Calinan

Hallo iedereen,

Daar ben ik weer!
Maandag 10 februari vertrek ik voor 3 maandjes naar Azië.
Ik ga rondreizen door Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam en ik ga weer even terug naar de Filipijnen.
Ik vlieg als eerste naar Bangkok en ga na een paar dagen naar Davao om al die lieve mensen weer te bezoeken.
De voorbereidingen maken nu plaats voor de spanning..

Ik ga op deze site weer proberen zo goed als mogelijk mijn verhalen te zetten zodat jullie ook mee kunnen genieten:).

Groetjes Evelien

• 08 Februari 2014 - 10:30

Merijn:

Haha super veel plezier jullie zullen vast weer een leuke tijd hebben en geen dingen doen die ik ook niet zou doen!

• 09 Februari 2014 - 14:12

Ina:

Dag Evelien,

Heel veel plezier, Siem Reap en Vietnam vond ik van de zomer geweldig, Bangkok ook. En als je op de Filippijnen bent, heel veel groeten voor allen!

Geniet er van!
    Lieve groet, ina

• 09 Februari 2014 - 14:51

Papa:

Daar gaat ze weer.
    Marloes net 5 weken thuis van 3 maanden weggeweest en nu jij.
    Ik zie er wel een beetje tegenop je zolang te moeten missen maar ik gun het je van harte.
    Het moeilijkste voor jou is om Shaun zolang te moeten missen zoals ik de laatste dagen zie.
    Nou meid. Morgen weer het afscheid op Schiphol en dan het avontur weer in.
    Goeie reis en geniet ervan. let wel een beetje op.
    Ik zal je missen.

luv je!!
    XXXXXXXPapa

• 10 Februari 2014 - 12:52

Anthonette Verstegen:

Evelien ga super genieten. We gaan je volgen middels je reisverslag. Wil je Elke de groetjes doen van ons?

• 12 Februari 2014 - 08:23

Marga:

Hallo Evelien

Sorry dat ik nu pas reageer maar ik wil je toch een hele goede reis wensen en erg veel plezier.
    Zoals jullie pap al zegt wel opletten.
    Dat zeg ik ook altijd.
    Groetjes van ons en nogmaals heel veel plezier.marga