Nog 2,5 week... - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Evelien Bongers - WaarBenJij.nu Nog 2,5 week... - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Evelien Bongers - WaarBenJij.nu

Nog 2,5 week...

Door: evelienbongers

Blijf op de hoogte en volg Evelien

15 Augustus 2011 | Nederland, Zeeland

Welkom iedereen,

Het is bijna zover! 1 september vertrek ik voor 3,5 maand naar de Filipijnen! Wat een avontuur..
Ik ga een hele hoop leren en ik hoop ook daar mensen te kunnen helpen.
Ik ga op deze site proberen mijn verhalen bij te houden om jullie op de hoogte te houden.
Ik ben benieuwd en zenuwachtig!!

  • 18 Augustus 2011 - 10:49

    Elke Meijers:

    JEUUUUJJj ZIN INNNN !!

  • 26 Augustus 2011 - 10:39

    Feija :

    Evelien,

    Ik wil je nogmaals een hele mooie tijd toewensen met heel veel avonturen!! Een tijd om noooooit meer te vergeten, maar dat gaat zeker lukken!

    Ik hoop dat je vaak je verhalen hier achter laat, zodat wij met het hele team kunnen genieten.

    Je kunt het!

    Liefs.

  • 27 Augustus 2011 - 17:29

    Annemiek Vlaanderen:

    Nog ff!!!! Super hoor, ik ben benieuwd naar je verhalen. Geniet maar van iedere minuut en elke indruk die je opslaat!!

  • 31 Augustus 2011 - 07:28

    Papa:

    Hoi Evelien.
    Nog 1 dag! Morgen gaat de het grote avontuur beginnen. Ik vindt het best dapper van je. Ik realiseer me nu wel dat ik het ook heel spannend vindt en dat ik je heel erg zal gaan missen. Geniet ervan en als het je te veel wordt skype maar.
    Over 2 maanden komen wij je opzoeken. Ik kijk er nu al naar uit.

    Het ga je goed in de filipijnen. Ik hou van jou.XXX

    Papa

  • 31 Augustus 2011 - 12:57

    Sabrina :

    Have fun chick!!
    You can do it :D:D
    xxxxxxxx (L)

  • 31 Augustus 2011 - 13:54

    Mama:

    hoi liene,
    de uurtjes tikken weg....
    veel succes meisje, ik ben trots op je.
    Wat zullen wij je missen.. kijk er naar uit om je daar weer te zien.
    veel liefs en hou je pootje omhoog.
    xxx

  • 01 September 2011 - 18:52

    Kees En Francine:

    Ik was te laat vanmorgen om je uit te zwaaien.
    Dikke kus van ons, we mailen wel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeeland

Stage naar de filipijnen

Recente Reisverslagen:

16 November 2011

Bye bye Calinan.....

09 November 2011

Only 8 days to go...

27 Oktober 2011

Nog maar 3 weken in Calinan!

12 Oktober 2011

Hele week & een géweldig weekend

28 September 2011

Erg lang verhaal!!
Evelien

1 september vertrek ik voor 3,5maand naar de Filipijnen voor stage.

Actief sinds 22 Juli 2011
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 17625

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 14 Mei 2014

Rondreis Zuid-Oost Azië

01 September 2011 - 12 December 2011

Stage naar de filipijnen

Landen bezocht: